سوالات متداول:
1. آیا امکان رزرو تلفنی هتلهای خارجی وجود دارد؟
بله، شما میتوانید جهت رزرو تلفنی هتلهای خارجی با شماره 05132284535 (آژانس گردشگری پرسیاتوس) تماس حاصل نمایید.
2. آیا با کارتهای شتاب امکان پرداخت هزینه هتل خارجی وجود دارد؟
سایت پرسیاتوس امکان رزرو هتلهای خارجی را با تمامی کارتهای شتاب برای مسافرین فراهم آوردهاست.
3. آیا پس از رزرو هتل خارجی امکان کنسل کردن آن نیز وجود دارد؟
بله، شما میتوانید هر هتلی را که رزرو کردهاید را کنسل نمایید، البته باید توجه داشتهباشید که در صورت کنسلی مقداری از مبلغ پرداختی به عنوان جریمه، از شما طبق قوانین کنسلی هتل کسر خواهد گردید بنابراین توصیه میشود قبل از رزرو هتل، قوانین استرداد و کنسلی هتل را مطالعه نمایید. (در قوانین کنسلی بعضی از هتلها غیرقابل استرداد ذکر شدهاست و در صورت کنسلی هیچ هزینهای به شما برگشت داده نمیشود)
4. ساعت تحویل و تخلیه اتاق چه ساعتی است؟
در اکثر هتلها ساعت تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 میباشد.
5. نیمشارژ ورود و خروج چیست؟
با توجه به اینکه در اکثر هتلها ساعت تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 میباشد درصورتیکه قبل از ساعت مقرر قصد داشتهباشید اتاق را تحویل بگیرید و یا دیرتر از ساعت تعیین شده اتاق را تخلیه کنید بایستی هزینه نیمشارژ پرداخت نمایید.
6. قوانین رزرو هتل برای کودکان به چه صورتی است؟
با توجه به اینکه ممکن است قوانین رزرو هتل برای کودکان در هتلهای مختلف متفاوت باشد شما بایستی جهت اطلاع از این قوانین به قسمت قوانین هتل مورد نظر خود مراجعه نمایید.
7. تفاوت اتاق دبل با توئین چیست؟
اتاقهای دبل دارای دو تخت به هم چسبیده و اتاق توئین دارای دو تخت جدا از هم میباشد.
8. تفاوت اتاقهایی مثل جونیور یا امپریال با سایر اتاقها در چه چیزهایی است؟
اتاقهایی همچون جونیور یا امپریال از نظر متراژ، طراحی و قرارگیری در طبقات بهتر با اتاقهای استاندارد تفاوت میکنند البته خدمات و سرویس هتل در تمامی اتاقها یکسان میباشد.
9. واچر هتل چیست؟
واچر هتل همان رسید پرداخت یا تائیدیهی رزرو هتل شما میباشد که پس از پرداخت هزینه هتل، به صورت آنلاین از طریق سایت پرسیاتوس برای شما صادر میگردد.