هتل های

1 شب
مرتب سازی :
فیلترها
پیش فرض
در حال جستجوی هتل های .

جهت رزرو هتل بین‌المللی کیش به صورت نقد و اقساط با شماره‌های پایین تماس بگیرید.

38 الی 05132284534

 

هتل بین‌المللی کیش یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مجلل و لوکس در جزیره کیش است که در سال 1396 در زیبا‌ترین منطقه این جزیره افتتاح گردیده‌است. این هتل با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، تجربه‌ای لاکچری و استثنایی را برای میهمانان فراهم می‌کند.

هتل بین‌المللی کیش دارای 342 باب اتاق و سوئیت با دکوراسیون زیبا و منحصر بفرد است که با امکانات رفاهی مدرن مجهز شده‌اند. همچنین، رستوران هتل غذا‌های لذیذ و متنوع ایرانی و فرنگی را به مسافرین ارائه می‌دهد.

امکانات دیگر هتل شامل مجموعه آبی، سالن بازی کودکان، ماساژ، سالن زیبایی، کافی‌شاپ و ... است. هتل بین‌المللی کیش در موقعیت مکانی عالی قرار دارد و مسافرین این هتل به آسانی می‌توانند به جاذبه‌های گردشگری کیش از قبیل اسکله تفریحی کیش، بازار مریم و ونوس و بولینگ مریم دسترسی داشته‌باشند.

لازم به ذکر است که برخی از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز رو به دریا دارند و اتاق‌های یک تخته هتل نیز فاقد پنجره می‌باشند.

با توجه به اینکه هتل بین‌المللی کیش یک هتل لوکس است، هزینه اقامت در آن ممکن است کمی بالاتر از هتل‌های دیگر باشد ولی شما می‌توانید این هتل را به صورت اقساطی با تماس با شماره‌های زیر رزرو نمایید.

 

شماره تلفن رزرو هتل بین‌المللی کیش:

38 الی 05132284534

  • logo-samandehi
  • انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران
  • سازمان هواپیمایی کشور
  • حقوق مسافر
پرسیا توس خراسان

شرکت خدمات مسافرتی پرسیا توس خراسان

آدرس : مشهد ،خیابان شیرازی ،حدفاصل شیرازی 17 و 19 مجتمع تجاری هتل تارا تلفن تماس : 05132284536 پشتیبانی - 09219563220 info[at]persiatus[dot]ir
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به پرسیا توس خراسان می باشد @2010 since
پیاده سازی و توسعه توسط گروه نرم افزاری حامی